tovepersson.blogg.se

Här lägger jag upp dagliga händelser! Försöker just nu att överleva det tokiga land som vi kallar "ENGLAND".

Lite slött nu....

Kategori: Allmänt

Hej!
(skriver på mobilen nu, så hoppas på det bästa)
Jag har varit lite inaktiv på sista tiden, och det kommer tyvärr att fortsätta så för iallafall de nästa två veckorna. Jag har en infektion i halsen, så jag är på medicin nu, vilket gör mig tröttare än vanligt. Jag har också jul här att fira, både på Skype och i England... Dessutom så måste jag plugga inför prövnings-slutproven som börjar veckan när jag kommer tillbaka till skolan. Japp, jag har mycket att göra. 
 
Så inga nya videor iallafall den här veckan, bilder och annat vill jag helst fixa efter jul, och vill dessutom helst inte ha ett till nervöst sammanbrott på ett tag :)
 
Men, vi hörs snart?
xxxxxxxxxxxxxxxxx 
Tove 
Kommentera inlägget här: