tovepersson.blogg.se

Här lägger jag upp dagliga händelser! Försöker just nu att överleva det tokiga land som vi kallar "ENGLAND".

Födelsedags överraskningar och Bilder!!!

Kategori: Allmänt

 
En fin utsikt genom bussfönstret på väg mot Birmingham.
 
 
Rag Market i Birmingham. Massa frukt, typ, kläder och människor som försöker få en att tro på 'Jesus Christ, Our Saviour'. Funkar. Inte. På. Mig.
 
 
Julgran och musikkåren. Vackra toner.
 
 
Som sagt, de säljer allt på det stället.....
 
 
En annan musikkår närmare centrum som får alla att stå mitt i vägen för en. Härligt va?
 
 
MER JULGRANAR!!! 
 
 
Mmmmmmmm, mums! Kakor och bakverk!
 
 
Vackra kristaller!
 
 
Såååååå fint!
 
 
Ååhhhh, jag som försöker att dra tillbaka på socker! XD
 
 
 

Tro det eller ej gott folk, idag så skriver jag också! ^-^
Imorgon så fyller jag 16 år, men eftersom vi kommer att ha fullt upp med att klä granen imorgon, så fick vi gå ut på middag ikväll.
 
 
Sandra hade bokat bord klockan 6 på ett ställe som heter 'Frankie and Benny's', ett amerikanskt familjeställe som ger en gratis måltid på ens födelsedag. Jag, Nana och Kevin åkte ner tillsammans, Sandra hade varit på kurs så hon var redan där. Hon mötte oss med ett stort grin och en glimt i ögat. När vi kom till vårat bord så förstod jag varför. Ballonger med '16', konfetti och hattar med 'Happy Birthday' på dem väntade på oss på bordet. Såklart. Typiskt Sandra att hitta på något litet extra för en födelsedagsmiddag.
 
Men det var efter maten som det otänkbara hände. Sandra hade beställt dessert till henne själv, varken jag, Nana eller Kevin ville ha något mer. Plötsligt så började födelsedagsången spela i högtalarna och servitrisen som hade haft hand om oss den kvällen kom ut med en tårta med bloss. Såklart så hade Sandra själv designat den (bild längre ner). Jag erkänner att jag svor lite. Jag var shockad, generad, men samtidigt, glad. Jag var så glad att Sandra hade lagt så mycket tid på att göra middagen extra speciell bara för mig. För en gångs skull under denna veckan, så hade jag inte hemlängtan. Jag var så lycklig att både Sandra och Kevin brydde om mig så, att de verkligen ville att jag skulle må bra och inte ha så mycket hemlängtan. Jag älskar dem verkligen!
 
Dags för bilder!
 
 
Så detta kom jag fram till, ballonger....
 
 
.....konfetti.....
 
 
....och hattar XD
 
 
Där så kommer dem med tårtan.....
 
 
Ser jag inte lycklig ut? XD 
E inte tårtan fin?
 
En liten närmare titt kanske?
 
 
Japp, bilden från min halloween-kostym var på tårtan, SKELETON JACK!! 
 
 
 
Ballonger och konfettiiiii~~
 
 
Jag giller den här bilden på oss, jag själv och Kevin helt seriösa, medans Sandra retas med Nana XD Precis som varje dag hemma!
 

Men vi hörs troligen imorgon igen, med lite bilder på granen mm. 
 
xoxo
Tove
 

 
 
 
 
   
Kommentera inlägget här: