tovepersson.blogg.se

Här lägger jag upp dagliga händelser! Försöker just nu att överleva det tokiga land som vi kallar "ENGLAND".

ÄNTLIGEN BILDER!!!!

Kategori: Allmänt, Dagbok, England

Förlåt att det har tagit sån tid, här har ni dem!
 
 
En ej klar sminkning till hur jag kommer att se ut på Halloween, kommer att bli kul~
 
 
 
Japp, jag har hittat ett nytt par solglasögon från 'The Oasis'. Hur lyckas jag?...
 
 
STARDUST DRAGON. Mitt nya triumfkort i min Deck~~
 
 
SURIKATER.
 
 
NÄMEN VAD DEM E SÖTA1
 
 
0
Vänster till höger så har vi Emmie, Jessie, Venla, Nana och Astrid när vi var på Drayton Manor.
 
 
Han ser sååååå lycklig ut, skulle jag också vara om jag fick bada i mat. Mat, mat, mat~
 
 
Vi trodde att dem var fejk...
 
 
......sen sÅ RÖRDE DEM PÅ SIG, HERREJÄVLAR!! XD 
 
 
En bergodalbana, men istället för att sitta ner, som vanliga människor, så mÅSTE MAN VARA STÅENDE FASTSPÄND. Låt oss bara säga att jag inte var ett stort fan av loopen...
 
 
Japp, jag åkte den också......fyfarao.
 
 
 
Båten åker fram-
 
 
 
och tillbaka.
 
 
 
Åkte uppochner på den.
 
 
 
Utsikt från Parisehjulet!
 
 
 
Vi samlade in konserver för 'Foodbank' i skolan. Detta är vad min klass fick in, plus lite mynt~
 
 
 
 
DOCTOR WHO!!!!! Höjdpunkten på lördag kvällar! Och hela veckan....
 
 
 
dET HÄR ÄR VARFÖR JAG INTE BORDE FÅ ÄTA ROLIGT GODIS, DET HÖLL I SIG I SEX TIMMAR, JAG BORSTADE TILLOCHMED TÄNDERNA FÖR ATT FÖRSÖKA FÅ BORT DET!!!
 
 

Men det var allt för idag! Ska redigera videon nu så att jag kan lägga upp den på Youtube, bye bye!!!
 
 
 
Kommentera inlägget här: