tovepersson.blogg.se

Här lägger jag upp dagliga händelser! Försöker just nu att överleva det tokiga land som vi kallar "ENGLAND".

Wales, Hydra och Vit choklad?

Kategori: Allmänt

Tja, som ni kan gissa från titlen så har jag rätt så mycket att snacka om...
 
Först så ska vi snacka om Wales, jag var ju där i helgen med Sandra och Nana. Vi var vid kusten på en karavan-park(jag ska hitta en bild på en åt er) där Sandras kompis Marie äger en karavan som vi fick bo hos henne med i. Hon är en gammal vän till Sandra, och hon hade två hundar som fick bo i karavanen med oss, Jack och Alice. Båda cocker spaniels. Så himla goa de var.
(De är okej, vi åt dem inte, de är bara ett sätt att säga att de var jättesnälla skånska)
Det var jättefingt i Wales, naturen påminner mig mycket om bergen i Tjeckien eller Schweiz, fast utan snön. Så himla grönt och fint, fast Nana var mest sur över att hon inte hade någon internet, eller täckning. Jag var mest interesserad över det walesiska språket som de har där, engelska är mest ett andra språk, som i Sverige. Som tur är så hade vi vädret med oss, och jag lyckades till och med fixa souvenirer till familjen i Sverige. Måste fixa någon leksak eller något till Doggi, Persson och Tiger.
 
Här i England så är allting bra, läxor som vanligt. Jag är okej med musiken nu, det gäller bara att ta det lungt och plugga smart. Amy säger att Josh(Hydra), killen som stack till universitetet, kommer tillbaka under helgen. Vi ska tydligen träffa honom, men jag vet inte vilken dag... Får snacka med Amy, Jonny och Loki! Han var en kul kille, och det betyder också att jag säkert kommer att träffa de andra som jag träffade med Amy och Jonny förra gången! Jag gillade dem, de var schyssta!
 
När det gäller den "Vita chokladen", så är det vad jag gör just nu i detta ögonblicket, jag har en ansiktsmask med vit choklad doft på mitt ansikte. Måste låta det torka innan jag kan ta av det, sedan ska jag dubbelkolla läxan innan jag lägger mig i sängen. Har en heldag med lektioner imorgon, data, psykologi och musik. Hoppas att jag överlever till helgen, men det kommer nog att gå bra. Ska tända lite rökelse nu så att jag kan slappna av och fokusera.
 
Hörs....
 
FISHFINGERS AND CUSTARD. En "Doctor Who" grej, är mycket godare än vad man tror.
 
 
Det där är jag just nu. ÄR JAG INTE VACKER?
 
Liiiite suddigt, men den närmast dörren är Jack, och den närmast mig är Alice, Maries två hundar.
 
ATT DE HÄR FORTFARANDE FINNS.
 
BARA I WALES GOTT FOLK.
 
Vackra, vackra Wales, inte långt från karavanen.
 
På vägen.
 
Och där har vi mig igen. Älskar mitt chocker(halsbandet med nitarna och spikarna på).
 
 
Kommentera inlägget här: