tovepersson.blogg.se

Här lägger jag upp dagliga händelser! Försöker just nu att överleva det tokiga land som vi kallar "ENGLAND".

........

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på typ en månad......oops?
Jag e inte så bra på det här... 
 
OK, liten update:
*Jag kommer att flyga hem den 7 JUNI med min sista examen som är den andra Juni.
*Mitt hår är sååååå långt.
*Jag ska nu officiellt åka till Liverpool och COMIC-CON!!!
*Jag har fått värre grammatik i svenska, som om jag inte hade det innan jag kom hit...
*Dricker minst två koppar té per dag.
 
Jag har också börjat att få liiite panik med skolan. Tror att det är eftersom alla mina kompisar verkligen jobbar hårt med sina betyg, så jag mår inte bra om jag inte gör det också, vilket jag kan btw. Vilket ger mig ännu mindre fritid och mer att jobba på i skolan....yay? Men jag har jobbat på ett schema. De säger att utanför lektion så ska man jobba minst 4 timmar per ämne per vecka. Det blir 16 timmar eftersom att jag är en av de få som fortfarande har 4 ämnen. Men jag har totalt 12 timmars "fri studie tid" under veckan om man räknar med att jag stannar kvar efter skolan på fredagar (slutar 13:20 och skolan är öppen tills ca 15:15) och är på skolan ca 7:30 på måndags/onsdags/torsdags morgonar iallafall eftersom att jag har börjat att gå, vilket gör så att jag har ca 3 timmars extra fritid. Sen så pluggar jag bara 2 timmar på lördag och söndag eller 4 på söndag så är allt ok. Kanske någon timme under veckan om jag känner för det. Kommer troligen att vara mindre iallafall eftersom att jag är snabb på att lära mig nya saker och i musiken så är det mest öva på sången och plugga stycken för analys, och det är jag bra på tydligen eftersom att jag fick A, så....
 
Men ja, kommer troligen inte bli några videos på ett bra tag, kanske ett par för att snacka om mina upplevelser med Liverpool (åker 5 April kommer tillbaka den 8:de tror jag) och Comic-Con i London (hela dagen den 23 Maj). Måste göra klart min cosplay för det...... Ska vara Link från "Legend of Zelda"-serien!!! 
 
Ska försöka skriva snart igen! Vet att det inte blev så mycket, men jag blir lätt uttråkad av att skriva för länge och börjar tappa intresset just nu på att skriva alls, men jag vill att ni ska veta vad som händer, och det känns faktiskt bra att skriva av mig om det här. Visst jag har en dagbok, men detta är något som inte lätt kommer att tappas bort eller förstöras.
 
xoxoxoxoxo
Tove
 
 
Kommentera inlägget här: